Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

No Comments

Opera: Νέο logo και αλλαγή στρατηγικής

Opera: Νέο logo και αλλαγή στρατηγικής

Μεγάλη ανανέωση για την Opera, με νέο logo και rebranding της εταιρείας.

Το θρυλικό «Ο» σήμα κατατεθέν του browser Opera αλλάζει, όπως και η στρατηγική της εταιρείας.

Ο τρισδιάστατος επανασχεδιασμός του logo δίνει στην Opera ένα πιο τεχνολογικό προφίλ, μιας και θέλουν να ξεφύγουν από το «στίγμα» των δημιουργών ενός internet browser.

 

Opera-New-branding-01

 

Η Opera ανοίγεται και σε νέους software δρόμους, αλλά φυσικά δεν ξεχνά τις ρίζες της και μεταξύ άλλων παρουσίασε και την νέα έκδοση Opera Mini για πλατφόρμες IOS και Windows Phone.

Οι εκδόσεις Opera Desktop και Opera Max βρίσκονται και αυτές καθοδόν ενώ δεν θα σταματήσει και η υποστήριξη του Opera for Android.

Submit a Comment