Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Η Xiaomi κοιτάζει το lifestyle μέλλον της!

Η Xiaomi κοιτάζει το lifestyle μέλλον της!

Το 2017 ήταν μια ιδιαίτερα καλή χρονιά για την Xiaomi έχοντας κερδίσει έδαφος σε όλες τις Ασιατικές αγορές και οδηγώντας την κούρσα στην αγορά της Ινδίας.

 

Αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι, καθώς βασίστηκε σε ένα εντυπωσιακά δυνατό portfolio συσκευών όπως τα value for money Redmi Note 4, Redmi 4 και Redmi 4A, το midrange Mi6 αλλά και το εντυπωσιακό Mi Mix 2 στην upper class.

 

Μπορεί η κύρια πηγή εσόδων της Xiaomi να προέρχεται από τα κινητά, αλλά η «ανήσυχη» εταιρία επενδύει συνεχώς και στην κατηγορία Lifestyle για μελλοντική της ανάπτυξη. Αυτό σημαίνει επενδύσεις στο οικοσύστημα Mi, αλλά και σε μικρούς κατασκευαστές οι οποίοι την προμηθεύουν με συσκευές όπως αφυγραντήρες, ασυρμάτους, εργαλεία,  λύσεις έξυπνου φωτισμού έως και ηλεκτρικά scooters!

 

 

Είναι ορατό πια ότι η Xiaomi προσπαθεί να εδραιώσει την κυριαρχία της στην Ασία ως το μεγαλύτερο lifestyle brand, και έως τώρα δείχνει να το καταφέρνει χάρη και στην ιδιαίτερα επιθετική της τιμολογιακή πολιτική.

Για παράδειγμα η έξυπνη ρομποτική σκούπα Mi Robot Vacuum χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία με την Roomba 960, αλλά στα 300 δολάρια έχει κάτω από το μισό κόστος! Παρόμοια είναι η κατάσταση και με τις λύσεις φωτισμού καθώς οι Yeelight λάμπες κοστίζουν το 1 /3 της τιμής των Hue. Η λίστα είναι μακριά και συνεχίζεται με την έξυπνη ζυγαριά της Xiaomi – η οποία πωλείται και στο νέο κατάστημα στο Golden Hall- της οποίας το κόστος βρίσκεται στο 1 / 3 της Firbit Aria ή της Yi 4K action camera η οποία έχει την ίδια ποιότητα εικόνας με την GoPro και κοστίζει 199 δολάρια.

 

Μέχρι σήμερα το πρόβλημα ήταν ότι τα προϊόντα της Xiaomi ήταν διαθέσιμα μόνο στην Κίνα, αλλά αυτό αλλάζει ταχύτατα.

 

Η Xiaomi σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερα από 1000 Mi Stores στην Κίνα, 100 στην Ινδία ενώ βλέπουμε να μπαίνει και στις Ευρωπαϊκές αγορές με αργά αλλά σταθερά βήματα.

Το κατάστημα που άνοιξε τις πύλες του στην χώρα μας μερικές ημέρες πριν είναι ενδεικτικό της πολιτικής της Xiaomi.

Τα κινητά βρίσκονται στο κέντρο του ενδιαφέροντος, αλλά γύρω από αυτά βλέπουμε τα lifestyle προϊόντα της Xiaomi τα οποία κεντρίζουν το ενδιαφέρον τόσο με την άρτια ποιότητα κατασκευής τους όσο και με το ιδιαίτερα ελκυστικό κόστος τους.

Ταυτόχρονα η Xiaomi δείχνει να δουλεύει με μαεστρία και ένα άλλο απαραίτητο κομμάτι, αυτό του brand loyalty. Μια ματιά στα διάφορα MIUI forums θα σας είναι σίγουρα αποκαλυπτική!